Завідуюча РМК
__________________________
І.Ф.Коссе ПЛАН РОБОТИ районного методичного об'єднання вчителів
біології на 2013-2014 навчальний рік
Керівник РМО
Дейкун
О.В.
Обговорений та затверджений
на
засіданні РМО
_____________2013 р.
смт. Старобешеве 2013 г.
ТЕМА : КОМПЕТЕНТІСНИЙ
ПІДХІД ДО ПОЛІПШЕННЯ ЯКОСТІ БІОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ
ВПРОВАДЖЕННЯ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ БАЗОВОЇ ТА ЗАГАЛЬНОЇ
СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. МЕТА : Удосконалення фахового рівня
вчителів біології району як передумови підвищення якості біологічної освіти в умовах впровадження компетентнісно
орієнтованого підходу в навчально – виховний процес та переходу на новий Державний стандарт базової та загальної середньої
освіти
ЗАВДАННЯ:
1.
Надання методичної допомоги
вчителям району з питань :
-
науково – методичного
забезпечення викладання біології в умовах переходу на новий Державний стандарт
базової та загальної середньої освіти.
-
особливостей змісту та методики
викладання біології за новими
програмами;
-
організації профільного
навчання ;
-
впровадження інноваційних,
інформаційних технологій, найбільш доцільних
форм і методів у навчально
–виховний процес;
-
створення оптимальних умов
для розвитку та самореалізації творчих здібностей учнів і забезпечення неперервної освіти ;
2.
Вивчення та впровадження у
практику досягнень психолого-педагогічної науки, прогресивного педагогічного
досвіду;
3.
Створити умови для професійного
самовдосконалення, підвищення творчості педагогів, залучення їх до участі в
конкурсах педагогічної майстерності, аукціонах педагогічних ідей,
семінарах-практикумах тощо;
4.
Удосконалювати мережеву
систему підготовки педагогічних працівників
5.
Створити умови для
безперервного удосконалення якості викладання біології
6.
Вивчати та узагальнювати
передовий педагогічний досвід вчителів району.
7.
Впроваджувати інноваційні
технології в роботі з кадрами.
8.
Здійснювати
моніторинг якості роботи педагогів з метою
удосконалення їхньої діяльності;
9.
Розробити рекомендації з
впровадження Державного стандарту базової та загальної середньої освіти
..........................
|